Tuesday, September 7, 2010

Aberdeen Mal in Richmond, BC

Wybraliśmy się dzisiaj do Richmond, żeby sprawdzić nasze autko w Canadian Tire. Niestety kolejka była za długa i ostatecznie nie doczekaliśmy się na sprawdzenie, ale za to zahaczyliśmy o Aberdeen (centrum handlowe, głównie chińskie) i zjedliśmy sobie obiadek w restauracji wietnamskiej - Basil Leaf



























Ja zamówiłam sobie compo z kanapką i deserem (custard pudding) oraz wspaniałą, najlepszą kawą jaką kiedykolwiek piłam!!
Moja kanapka z ogórkiem, marchewką, cilantro, ogromną ilością szynki i czymś tam jeszcze, czego nie potrafię niestety nazwać :P Była pyszna! 



























Custard Pudding - to taki pudding na bazie mleka i żółtek z twardszą warstwą karmelu na wierzchu i polewą czekoladowo kawową :) mniam!
Wietnamska kawa mrożona - Ca phe sua da - słynny w Wietnamie napój mrożony. Kawa pół na pół wymięszana ze skondensowanym slodkim mleczkiem i kostkami lodu. Zdecydowanie najlepsza kawa EVER!
Jason zamówił sobie noodle combo ze spring roll (sajgonką) oraz smażonym jajkiem. Było równie dobre (podbierałam mu co jakiś czas, zresztą on mi zabrał pół kanapki ^^')




















































Fotka zrobiona czekając na nasz posiłek :



























A tak wygląda centrum Aberdeen w środku :



















































No comments:

Post a Comment