Thursday, January 13, 2011

Jae's Bday~^^

Dzisiaj były urodziny mojego męża postarzał mi się o roczek ( z czego oczywiście niespacjalnie jest zadowolony).
Z samego rana pobiegłam na zakupy^^ Plan był taki, żeby kupić składniki i upiec torta, ale Jae zażyczył sobie torta lodowego, a to do przygotowania już takie łatwe nie jest, więc stwierdziłam, że co tam, urodziny są tylko raz w roku.. Pobiegłam 3 km (pod górę x_x) do Dairy Queen, gdzie kupiłam Oreo Blizard Ice Cream Cake :D mmmm.. pychotka!!^^ Tort jest dosyć spory więc pewnie będziemy go jeść przez tydzień, ale zdecydowanie warto ^___^ Zresztą, był to wspólny prezent od mojej kochanej rodzinki, która pamiętała o urodzinach mojego męża, za co jesteśmy im oboje bardzo wdzięczni (kocham Was rodzinko!!).
A oto i tort :D Miła pani z obsługi ładnie na nim napisała dedykację..







Wieczorem planowaliśmy wybrać się na miasto (na koreańskiego kurczaka) ale ostatnio za dużo było jedzenia na mieście i to takie smażonego, niezdrowego... ugh.. Po za tym byliśmy nieco wykończeni, więc ostatecznie zdecydowaliśmy zostać w domu i ugotować sobie coś zdrowego i smacznego ^___^ Padło na shabu shabu hot pot :D Aaaach, jakie to dooooobre ^___^
Na stole w kuchni postawiliśmy przenośną gazóweczkę i zajadaliśmy sobie, gotując cały czas hot pot'a w międzyczasie^^



 



Do tego na dostawkę mój ukochany kimbab oraz ddeokbokki (czyli rice cake + fish cake w sosie pomidorowym na ostro.. mniam!^^)





Happy Birthday Jaesung yobo~!^^

1 comment:

  1. And you were asking ME about photography? I think you're doing okay...lol~! Love your new blog! ttys, Tamara

    ReplyDelete